1 årsdag for Regnbueløven og Løvebarnehagen

For et år siden ble Imekollen barnehage en Løvebarnehage. Dette markerte vi med en stor bursdagsfest. Vi kalte den Boller, Bevegelse og Ballonger.

Regnbueløven er verdibæreren i programmet "Være sammen" som vi har jobbet med her i Imekollen i litt over et år. Det ble en flott fest på uteplassen med hele tre Regnbueløver i bursdagsstolen. Mange ballonger i alle regnbuens farger skapte festpreg. Barna hadde også pyntet seg med selvlaga "regnbueløvemanker" rundt halsen.

Av programmet kan vi nevne: alle sammen sang løveloven som vi kan så godt, flere deltok også med solosang, vi hengte opp nytt "løveskjold" og hadde minirøris. Kaker hører også med i en bursdagsfest. Den flotte løvekaka og løvebollene gikk ned på høykant.